/ Website Verhuisservice /

webhosting_verhuisserviceUw website eenvoudig verhuisd, een kind kan de was doen!

Omdat het overstappen naar een andere webhostingprovider al vaak moeilijk genoeg is, bieden wij een unieke en makkelijke verhuisservice aan voor je website!

De kosten

De kosten van de verhuisservice zijn € 45,00 ongeacht de grote van uw website.
Gratis service wanneer je een WordPress of Joomla! website hebt en je gekozen hebt voor een jaarabonnement van onze Managed WordPress of Joomla! Webhosting!

Wat hebben wij van je nodig

De volgende zaken hebben wij van je nodig wanneer je gebruik wenst te maken van de verhuisservice:

  • FTP inlog gegevens (gebruikersnaam, wachtwoord, server adres)
  • Controle paneel inlog gegevens
  • Autorisatiecode/EPP Code/Token van je domein
  • Eventueel de MySQL database inlog gegevens (gebruikersnaam, wachtwoord, server adres)

Hoe gaat het te werk

Zodra wij alle gegevens van je gekregen hebben en jij de factuur voor de verhuisservice hebt betaald maken wij een afspraak met je wanneer we je website gaan verhuizen. Dit doen we op een doordeweekse dag tussen 8 en 18 uur. In het weekend of na kantooruren tot 23 uur is het ook mogelijk om je website te verhuizen. Hier geldt echter een 100% opslag op het reguliere tarief voor, de kosten zijn dan € 90,00.

Wat is inbegrepen

Wij verhuizen één database en één website. Wij verhuizen de data van uw website (de data in uw html map) en uw database. Daarbij passen wij binnen uw php scripts/html pagina’s verwijzingen aan binnen uw webhosting pakket. Denk daarbij aan de database naam, de database gebruikersnaam en het aanpassen van het pad/hardlinks van plaatjes/pagina’s. Tevens passen wij uw MX (mail) DNS records aan, mocht u elders een Email dienst afnemen zoals bijvoorbeeld Google Apps of Office 365.

Wat is niet inbegrepen

  • Extra (Sub)domeinen en extra databases/scripts, bijvoorbeeld verschillende CMS systemen/Webshops, worden gezien als extra website. De verhuizing van slechts één website en één database is inbegrepen.
  • Links naar andere websites/plaatjes/pagina’s buiten uw website of (sub)domein passen wij niet aan.
  • DNS verwijzingen anders dan uw MX (mail) DNS records naar andere servers/subdomeinen passen wij niet aan en worden niet mee verhuisd.
  • Email gerelateerde zaken zoals Mailboxen/Aliassen/Autoresponders/Vakantie Berichten/Groepen/Lijsten en de inhoud hiervan worden niet door ons verhuisd. Maak daarom een backup van uw email of download deze naar uw email client via de POP mailserver van uw oude provider. U kunt na de verhuizing deze eenvoudig weer aanmaken.
  • (Automatisch) Updaten van uw scripts/plugins/widgets (dit is echter wel inbegrepen bij Managed WordPress of Joomla! Cloud Webhosting)

Wij kunnen deze onderdelen ook voor u verhuizen/aanpassen, echter moet u hier dan een aparte verhuisservice voor afnemen wanneer het gaat om meerdere (sub)domeinen/websites of wellicht is gezien de complexiteit de Helpdesk Strippenkaart iets voor u. Neem vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie.

Helpdesk Strippenkaart

De ondersteuning van ons kan voor eindgebruikers, alsmede voor beheerders plaatsvinden. De ondersteuning kan op diverse manieren uitgevoerd worden. De mogelijkheden zijn: Chat en e-mail; het op afstand overnemen van je beeldscherm; telefonisch of persoonlijke ondersteuning op locatie.

Voor de uitvoering van deze ondersteuning hebben wij een strippenkaart van 5 arbeidsuren. Voor deze helpdesk strippenkaart brengen wij je vooraf slechts 4 uur in rekening. Dit is dus een korting van 20% op het uurloon.

Zo bent je altijd verzekerd van Specialisten die al je vragen kunnen beantwoorden.

Bestellen

Je kunt de verhuisservice als extra optie bij bestellen wanneer je een Cloud Webhosting bij ons besteld.

Bereikbaar op maandag t/m vrijdag

van 9:00 tot 17:00 uur

Heel dringend hulp nodig? Bel ons nu

024 234 0 234

algemene voorwaarden | disclaimer | privacy verklaring | © Copyright 2017-2020 BrightBerry