/ Onsite Diensten /

BrightBerry ICT biedt MKB organisaties ondersteuning op locatie en op afstand

Dit doen wij voor organisaties met 1 tot 100 werkplekken. Onze systeembeheerders ennetwerkspecialisten verzorgen uw complete automatisering. Onze servicedesk zit voor u klaar om uw ICT vragen aan te nemen.

Ook de lokale integratie van Cloud diensten zoals: Office 365, Google Apps, Storage en Telefonie. Heeft u geen eigen ICT-er of systeembeheerder om er voor te zorgen dat het ICT-netwerk goed werkt of bent u opzoek naar een nieuwe partij die u totaal kan ontzorgen op het gebied van ICT? Dan kunt u bij BrightBerry ICT terecht voor uw complete automatisering. Dit doen wij in de regio Nijmegen en het land van Maas en Waal, maar ook ver daarbuiten.

 

On-site Diensten op locatie

Hieronder staan een aantal voorbeelden waarbij onze systeem- en netwerkbeheerders u van dienst bij kunnen zijn m.b.t. uw ICT 

  • Beheer en beveiliging
  • Installatie en configuratie van Software (Windows/Linux/iOS/Mac/Android/BSD)
  • Onafhankelijk advies op het gebied van hardware, randapparatuur, netwerk en software (aankoop/lease) advies
  • Onafhankelijk advies op het gebied van ADSL, Glasvezel
  • Hardware, randapparatuur en Software problemen analyseren en oplossen
  • Hardware, randapparatuur en Software (opnieuw) installeren en configureren
  • Netwerken aanleggen en beheren (bedraad en WiFi)
  • Internet aansluiten, aanleggen en het oplossen van internet problemen
  • Telefonie en VoIP aanleggen (Cloud telefoon centrale)
  • Configuratie, Installatie en Migratie van Office 365 of Google Apps op locatie
  • Virussen, ad- en spyware verwijderen
  • Systemen softwarematig opschonen
  • Systemen fysiek schoonmaken
  • Een backup maken van uw waardevolle gegevens
  • Ondersteuning en advies over het gebruik van uw computer, laptop, tablet, telefoon etc.
  • Etc. etc. etc…

Strippenkaart

De ondersteuning van ons kan voor eindgebruikers, alsmede voor beheerders plaats vinden. De ondersteuning kan op diverse manieren uitgevoerd worden. De mogelijkheden zijn: Chat en e-mail; het op afstand overnemen van uw beeldscherm; telefonisceh of persoonlijke ondersteuning op locatie.

Voor de uitvoering van deze ondersteuning hebben wij een strippenkaart van 5 arbeidsuren. Voor deze helpdesk strippenkaart brengen wij je vooraf slechts 4 uur in rekening. Dit is dus een korting van 20% op het uurloon.

Onderhoudscontract

We bieden ook de mogelijkheid om een beheercontract af te sluiten ten behoeve van het beheer van uw ICT omgeving op locatie. Op van tevoren afgesproken frequenties en aantal uren, onderhouden wij alle componenten binnen uw ICT omgeving, bestaande uit: Serverbeheer, werkplekbeheer, printerbeheer, licentiebeheer en het beheer van uw netwerkapparatuur / netwerkinfrastructuur. In een door u te kiezen SLA (Service Level Agreement) is vastgelegd welke onderhoudstaken iedere maand verricht worden op de servers en de werkplekken en van welke diensten u ons afneemt.

Bent u op zoek naar een partij voor uw systeembeheer in Nijmegen/Beuningen/Wijchen/Heumen of omstreken neem dan contact ons op voor een vrijblijvend gesprek over de mogelijkheden.

 

Bereikbaar op maandag t/m vrijdag

van 9:00 tot 17:00 uur

Heel dringend hulp nodig? Bel ons nu

024 234 0 234

algemene voorwaarden | disclaimer | privacy verklaring | © Copyright 2017-2020 BrightBerry