Wat zijn de instellingen om mijn e-mail account te gebruiken in Outlook?

LET OP!

ONDERSTAANDE INFORMATIE IS NIET VAN TOEPASSING WANNEER U GEBRUIK MAAKT VAN GOOGLE APPS OF OFFICE 365!

Bij de instellingen van uw email account moet u bij “Server voor uitgaande email (SMTP)” invullen smtp.uwdomein.nl
Verder moet u bij “Meer instellingen” op het tabblad “Server voor uitgaande mail” de optie “Voor de server voor uitgaande e-mail (SMTP) is verificatie vereist” aanvinken en dan “Dezelfde instellingen gebruiken als voor inkomende e-mail” selecteren.

Indien u er voor kiest om gebruik te maken van IMAP (uw email blijft op de server staan), het dan is het serveradres hiervan: imap.uwdomein.nl

Indien u er voor kiest om gebruik te maken van POP (uw email blijft niet op de server staan en wordt naar uw computer gedownload), het dan is het serveradres hiervan: pop.uwdomein.nl

Natuurlijk moet u ook uw wachtwoord goed invullen maar dat spreekt voor zich, indien u deze niet meer weet, laat het dan even weten, dan veranderen wij deze even.

Mocht de standaard SMTP poort 25 niet werken doordat deze geblokkeerd wordt door uw internet provider, dan kunt u als alternatief poort 587 gebruiken. Zorg er voor dat u tevens (START)TLS heeft ingeschakeld.

Mocht dit ook niet werken, dan kunt u als alternatief de SMTP server van uw internetprovider gebruiken.

Bereikbaar op maandag t/m vrijdag

van 9:00 tot 17:00 uur

Heel dringend hulp nodig? Bel ons nu

024 234 0 234

algemene voorwaarden | disclaimer | privacy verklaring | © Copyright 2017-2020 BrightBerry